خیمه دل

من حسینی ز دولت حسنم...
سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

روح الله

خواستم برای رحلتت متنی بنویسم، هرچه کردم نشد...خواستم برای انقلاب و نهضتی که ایجاد کردی بنویسم،دیدم چه فکر میکردی و چه شد...خواستم از خودت بنویسم فقط وفقط یک چیز به ذهنم خطور کرد و آن هم این بود که تو واقعا روح الله بودی .... کسی بودی که نشان داد اگر امیدت خدا باشد قدرتمندترین قدرت های زمان به پایت می افتند،تو نشان دادی در عین که رهبریت بزرگترین انقلاب قرن را داری چگونه میتوان علی (ع)وار زندگی کرد ،و امروز فقط شاید از تو  سالگردی ومرقدی....

کاش بفهمیم چه میخواستی روح الله...!!

 



نوشته شده توسط علی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
خیمه دل

به عشق یل جمل، حسن بن علی (ع)...
تردید نکن،تصورش هم زیباست
ایوان حسن(ع) عجب صفایی دارد

خیمه دل

من حسینی ز دولت حسنم...

روح الله

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

خواستم برای رحلتت متنی بنویسم، هرچه کردم نشد...خواستم برای انقلاب و نهضتی که ایجاد کردی بنویسم،دیدم چه فکر میکردی و چه شد...خواستم از خودت بنویسم فقط وفقط یک چیز به ذهنم خطور کرد و آن هم این بود که تو واقعا روح الله بودی .... کسی بودی که نشان داد اگر امیدت خدا باشد قدرتمندترین قدرت های زمان به پایت می افتند،تو نشان دادی در عین که رهبریت بزرگترین انقلاب قرن را داری چگونه میتوان علی (ع)وار زندگی کرد ،و امروز فقط شاید از تو  سالگردی ومرقدی....

کاش بفهمیم چه میخواستی روح الله...!!

 

۹۲/۰۳/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
علی

نظرات (۱۲)

سلام...
من لینکت کردم
شما هم لینک کن؟
...............

سلام - یه طرح جدید با موضوع انتخابات گذاشتم !
بیا نظرتو بنویس !
اگه خوشت اومد Like کن !
مرسی.
منتظرتم.
السلام علیک یا روح الله
روح خدا به خدا پیوست
سلام
اخوی خداقوت
تبادل لینک؟

نه فقط در دل خود شوری و شینی داریم

بلکه ما روحیه ی بدر و حنینی داریم

سربه داریم و فقط شور حسینی داریم

سربلندیم امامی چو خمینی داریم

 نه شعار من و تو حرف دل روح الله

بأبی أنت و أمی یا أباعبدالله


شاعر: علیرضا خاکساری

السلام علیک یا روح الله...

واقعا سخت است
من هم هرچه فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید
و به لطف حضرتش پستی نهادیم.
هر زمان خمین افتیم/ دور سید علی خامنه ای می گردیم.
سلام آقای علیوند ؛از اینکه به علمدار عشق سر زدی تشکر.با تبادل لینک چه طوری؟
سلام شما دعوت شدید
http://yacin.blog.ir/post/85
سلام.
وب قشنــــــــــــــــــــــــگی دارید.
درود.
وبلاگت سرشار از آرامش است.
مارو فراموش نکن منتظر نظراتتونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">