خیمه دل

من حسینی ز دولت حسنم...
يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

السلام علیک یا شمس الشموس




در حرم لب برلب پیمانه باشد بهتراست
شمع دورش چندتا پروانه باشد بهتراست

***
بهتر آنکه از در هر خانه نومیدم کنند
دل اگر باغیر تو بیگانه باشذ بهتر است

***
گر بنا باشد دلم را جز تو آبادش کند
این دل ویران، همان ویرانه باشد بهتر است

***
جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها مکن
میهمان مشغول صاحبخانه باشد بهتر است

***
صحنتان را میزنم برهم جوابم را بده
این گدا گاهی اگر دیوانه باشد بهتر است

***
مدعی در این حرم از سیر بالاها مگو
این کبوتر فکر آب و دانه باشد بهتر است

***
گنبدت مال همه، باب الجوادت مال من
جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است

***
من که هربار آمدم اینجا گنهکار آمدم
توبه هم قولش اگر مردانه باشد بهتر است

***
تا شب قبرم که می آیی برای دیدنم
این دل ما پیش تو بیعانه باشد بهتر است

***
صبح محشر هم خودت دنبال کار ما بیفت
پشت ما توصیه ی شاهانه باشد بهتر است

***
گریه کردم شانه ی گرم ضریحت بغض کرد
وقت گریه سر روی یک شانه باشد بهتر است

***
کربلا از تو گرفتن واقعا شیرین تر است
روزی ماهم از این کاشانه باشد بهتر است

***
اشک میخواهم زتو دریای فبک للحسین (ع)
رزق من از جام سقاخانه باشد بهتر است...


د.ن: دلم هوای حرم کرده بگو چه چاره کنم...

برگرفته از سرزمین مادری


نوشته شده توسط علی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
خیمه دل

به عشق یل جمل، حسن بن علی (ع)...
تردید نکن،تصورش هم زیباست
ایوان حسن(ع) عجب صفایی دارد

خیمه دل

من حسینی ز دولت حسنم...

السلام علیک یا شمس الشموس

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ




در حرم لب برلب پیمانه باشد بهتراست
شمع دورش چندتا پروانه باشد بهتراست

***
بهتر آنکه از در هر خانه نومیدم کنند
دل اگر باغیر تو بیگانه باشذ بهتر است

***
گر بنا باشد دلم را جز تو آبادش کند
این دل ویران، همان ویرانه باشد بهتر است

***
جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها مکن
میهمان مشغول صاحبخانه باشد بهتر است

***
صحنتان را میزنم برهم جوابم را بده
این گدا گاهی اگر دیوانه باشد بهتر است

***
مدعی در این حرم از سیر بالاها مگو
این کبوتر فکر آب و دانه باشد بهتر است

***
گنبدت مال همه، باب الجوادت مال من
جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است

***
من که هربار آمدم اینجا گنهکار آمدم
توبه هم قولش اگر مردانه باشد بهتر است

***
تا شب قبرم که می آیی برای دیدنم
این دل ما پیش تو بیعانه باشد بهتر است

***
صبح محشر هم خودت دنبال کار ما بیفت
پشت ما توصیه ی شاهانه باشد بهتر است

***
گریه کردم شانه ی گرم ضریحت بغض کرد
وقت گریه سر روی یک شانه باشد بهتر است

***
کربلا از تو گرفتن واقعا شیرین تر است
روزی ماهم از این کاشانه باشد بهتر است

***
اشک میخواهم زتو دریای فبک للحسین (ع)
رزق من از جام سقاخانه باشد بهتر است...


د.ن: دلم هوای حرم کرده بگو چه چاره کنم...

برگرفته از سرزمین مادری
۹۳/۰۶/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">