خیمه دل

من حسینی ز دولت حسنم...
جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

غروب جمعه

*...اللهم عجل لولیک الفرج ...*

 

 

پ.ن:من از آب چاه شما خورده ام

که حالا شدم تشنه ی کربلا.. 



نوشته شده توسط علی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
خیمه دل

به عشق یل جمل، حسن بن علی (ع)...
تردید نکن،تصورش هم زیباست
ایوان حسن(ع) عجب صفایی دارد

خیمه دل

من حسینی ز دولت حسنم...

غروب جمعه

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

*...اللهم عجل لولیک الفرج ...*

 

 

پ.ن:من از آب چاه شما خورده ام

که حالا شدم تشنه ی کربلا.. 

۹۲/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

نظرات (۳)

ما شیعیان ز روز ازل قول داده ایم
اصلا بدون تربت تو گل نمیشویم
خدا قوت
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۳ دل تنگــ امام زمان (عج)
احسنت احسنت .
بسیار عالی بود.
خدا قوت 
----------------------
اخوی لینک شدید.

للحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">